lunes, 1 de junio de 2015

EMBARCACIÓNS TRADICIONAIS GALEGAS

O alumnado de 5ºA afondou no coñecemento destas embarcacións tradicionais da man da súa titora Belén mediante estas dúas maquetas feitas artesanalmente.


EMBARCACIÓNS TRADICIONAIS GALEGAS on PhotoPeach



AS LANCHAS DO XEITO

Aí veñen as lanchas do xeito
pescando sardiñas a eito,
e van cara á banda do mar
porque os de Rianxo
non saben pescar.


A DORNA (cantada pola Roda)

Meu pai deixoume a dorniña, miña nai deixoume o mare,
non tiña máis que deixarme nin eu teño máis que dare
Non che teño, rapaza, outra cousa que dar
máis que o peixe fresquiño que eu che traio do mar,
que eu che traio do mar, que eu che traio do mar,
non che teño, rapaza, outra cousa que dar.
Teño unha lanchiña en Cangas que lle chaman a Manuela
en toda a ría de Vigo non hai lancha coma ela BIS
Non che teño, rapaza, ...
San Hadrián é barqueiro, barqueiro é San Hadrián
San Hadrián é barqueiro, que leva o trevo na man,
Non che teño, rapaza, ...
Teño lanchas, teño redes, teño sardiñas no mar,
teño unha nena bonita, xa non quero traballar,
xa non quero traballar, xa non quero traballar,
teño lanchas, teño redes, teño sardiñas no mar.